Pengikut

Khamis, 7 Oktober 2010

Pas menyesal subahat dengan Nuar Berahim


Pas mesti menyesal kerana bersubahat dengan Nuar Berahim.

Ramai ahli dan penyokong Partai Islam Semalaysia itu sudah naik gerrrammm kerana mereka ditipu selama ini. Bukan sahaja dibohongi melalui ayat-ayat quran yang ustaz Nik Aziz gunakan, tetapi juga turut dibohongi melalui sokongannya terhadap Nuar Berahim.

Selama ini mereka anggap ustaz Nik Aziz tu ulamak. Rupanya ustaz politik.

Pendedahan Rahimi Osman amat memalukan. Rupa-rupanya ustaz Nik Aziz bukan pembela dan pejuang Islam. Terbongkar sudah bahawa ustaz Nik Aziz adalah pejuang kemungkaran, ketidakadilan, penipuan dan pembuat fitnah di Malaysia.

  • Bila Nuar Berahim tak mahu sumpah muhabalah, Pas sokong dan berfatwa menghina Saiful.
  • Bila nama Allah disalahgunakan, Pas sokong dan lanyak UMNO dikatakan tak faham Isle.
  • Bila Guan Eng rasuah politik RM 100.00 guna duit judi kepada warga emas, Pas sokong DAP dan kata UMNO jahat.
  • Bila Karpal larang laksana hudud di Malaysia, Pas sokong DAP dan ubah dasar perjuangan sertaa mengaku Pas tak pernah berniat nak tubuhkan negara Islam .
  • Bila DAP tipu Islam di Penang, Pas sokong dan beri gelaran Khalifah Umar pada DAP.
  • Bila nak tambah undi di Selangor, Pas jemput DAP masuk surau dan mesjid untuk hulur rasuah politik sambil pijak sejadah tempat orang Islam sujud.

Sekarang ni, bila Latheefa Koya surah Rahimi Osman buat surat Akuan Bersumpah Palsu, Pas nak kata apa?

Mengikut kajian dan pemerhatian berterusan, semakin ramai ahli-ahli dan penyokong Pas, teruatama golongan muda yang menjauhkan diri dari Pas. Mereka nampak Partai Islam Semalaysia itu lebih teruk lagi jika dibandingkan dengan Partai cauvinist-racist DAP dan Parti Keluarga Reput PKR.

Sebabnya terbukti parti DAP jauh lebih baik dari Pas. DAP berjuang nak menghapuskan kuasa politik Melayu-Bumiputera dan menghapuskan Perlembagaan Negara sekarang. DAP dah pun berjaya menafikan kuasa 2/3 di Parlimen. DAP dah berjaya memerintah Perak (11 bulan), Selangor dan Pulau Pinang. DAP juga dah dapat saham memerintah Kelantan dan Kedah.

PKR pulak dah berjaya menaikkan Nurul Izzah menjadi Ahli Parlimen. Menyelamatkan Raja Petra dari ditangkap kerana membuat fitnah. PKR juga membantu Azmin, Khalid Ibrahim dan Zaid Ibrahim kekal dalam perjuangan khianat PKR kepada rakyat Malaysia.

Kini Pas semakin resah. Gelombang Rakyat di Kelantan semakin menyeluruh kerana seluruh rakyat nampak penyelewengan Pas de negeri itu. Pemimpin Pas semuanya kaya, tetapi rakyat yang memberi undi tak dapat apa-apa. Nasib baik Kerajaan Pusat UMNO-BN masih bersikap adil kepada rakyat Kelantan walaupun ada yang tidak mengundi BN.

Tak lama lagi akan keluar dari mulut ustaz Nik Aziz mempertahankan Latheefa Koya dan menghina Rahimi Osman berdasarkan pandangan Islam ala ustaz Nik Aziz, ulamat politik Pas yang kini menjadi ulamak kesayangan DAP.

Anda mungkin turut meminati:

  1. Dinar Emas: Nik Aziz dapat untung lumayan, Rakyat tertindas
  2. Gerombolan Pakatan Pembangkang adalah Pemusnah Rakyat

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...