Pengikut

Jumaat, 3 September 2010

GEROMBOLAN DAJJAL SUBUR DI SELANGOR


TINDAKAN BODOH AJK PAS
MENJADI HAIWAN TUNGGANGAN CHINA DAP
MEMUDAHKAN STRATEGI NAJIB
MEMENANGI PRU KE 13
INSYAALLAH

SUMBER:  http://www.themalaysianinsider.com/

Faekah Husin: Tindakan Umno politikkan isu MP Serdang malukan Islam

August 30, 2010KUALA LUMPUR, 30 Ogos — Kerajaan Selangor menyifatkan tindakan Umno mempolitikkan isu kehadiran Ahli Parlimen Serdang Teo Nie Ching bagi menyampaikan sumbangan di Surau Al-Huda, Kajang minggu lalu keterlaluan dan memalukan umat Islam, kata pegawai Menteri Selangor hari ini.

Setiausaha Politik kepada Menteri Besar Selangor Faekah Husin berkata, apatah lagi tindakan pantas Teo memberi penjelasan dan memohon maaf kepada Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah dan seluruh umat Islam sepatutnya diterima semua pihak dengan terbuka.

“Tindakan wakil rakyat itu sepatutnya telah memadamkan sebarang unsur prasangka terhadap mana-mana pihak,” kata Faekah dalam satu kenyataan dikeluarkan hari ini.

Katanya, ia juga menunjukkan komitmen pemimpin Pakatan Rakyat (PR) untuk menyelesaikan isu lebih besar dan mutakhir yang boleh mengganggu gugat kestabilan negara antaranya; jenayah pembuangan bayi, rogol, rasuah dan jenayah sosial lain.

GEROMBOLAN DAJJAL SEMAKIN RAMAI DAN KIAN SUBUR DI SELANGOR
HASIL TARBIYYAH PAS DAN LIBERALISASI AGAMA NUAR BERAHIM

Inilah antara kerja dajjal dan penjenayah-jenayah yang sebenarnya menghina kesucian agama Islam dan umatnya. Kerajaan dan kakitangan dajjal ini sanggup menjadi haiwan tunggangan cuvinist-racist china DAP yang diskong oleh pengamal Islam liberal Nuar Berahim dan Parti Ajaran Sesat Pas.

Selama ini, melalui dasar dan sistem pendidikan di negara kita, bahawa umat Islam diajar bersyukur kepada Allah di atas limpah kurnia-Nya dan berterima kasih kepada kebaikan manusia. Kita telah berjaya hidup aman, sejahtera dan semakin maju. Kita mampu hidup dan berkongsi kesejahteraan antara kaum, kepercayaan agama dan budaya. Sehinggalah kemunculan dajjal-dajjal yang rakus dan ganas yang dikepali oleh China DAP yang cauvinist, racist dan anti establishment yang telah dibina oleh UMNO-BN.

Tindakan Teo yang menyerahkan sumbangan untuk membaiki pagar surau adalah sangat baik kerana menjalankan tugasnya sebagai wakil kerajaan. Selama inipun ramai wakil rakyat bukan Islam melakukan perkara yang sama di kawasan yang mereka wakili. Tetapi dajjal-dajjal di Selangor ini sengaja melakukan pemesongan untuk mempermainkan dan menghina  ajaran Islam sambil memalukan umat Islam. Amat mudah cauvivist-racist China DAP memperlatkan sambil memperbodohkan species Islam hasil tarbiyyah fahaman PAS.

Setelah memalukan umat Islam, mereka bersandiwara minta maaf Sultan Selangor. Kini mereka ketawa berdekah-dekah melihat umat Islam berbantah-bantahan sesama sendiri, sedangkan mereka terus mengaut keuntungan demi keuntungan dari bumi Selangor. Selepas ini mereka akan mempersendakan lagi AJK Surau PAS dengan menghadiahkan pula bantuan membaiki tandas.

Kita amat khuatir jika tindakan ini tidak dikawal ia akan melebarkan jarak pemahaman antara kaum dan agama yang sememangnya telah berjaya ditangani secara bijak oleh pemerintah BN selama ini. Kita semua sudah maklum bahawa DAP sememangnya sering menggunakan pendekatan yang berniat jahat dan mereka amat berminat mempermain-mainkan dan memperbodoh-bodohkan pemimpin Islan yang boleh diperbodohkan.

Kerajaan Selangor yang dikawal oleh China cauvinist-racist DAP tidak memandang serius perkara ini dan tidak akan teragak-agak melakukan tindakan lain yang sengaja mewujudkan ketegangan dalam hal-hal agama mahupun kaum. Tujuan DAP mudah sahaja, supaya semua masyarakat China menganggap DAPlah hero kaum China dan tidak menyokong BN maka dengan itu UMNO dan Islam dapat dihina sesuka hati. Mereka pasti bahawa Parti Ajaran Sesat PAS dan penganut Islam liberal Nuar Brahim akan bermati-matian mempertahankan hasrat DAP ini.

Kerajaan Selangor pada masa yang sama, mengamalkan politik murahan dengan meletakkan kepentingan politik sempit meraka mengatasi kepentingan rakyat teramai. Cita-cita politik kaum dan peribadi mengatasi ideologi politik itu sendiri, malah tersasar dan bertentangan sama sekali dengan ajaran Islam yang maha suci.

Selama ini, dasar yang diamalkan oleh UMNO-BN sentiasa merai dan mengalu-alukan mana-mana pihak untuk mengimarahkan masjid dan surau dengan aktiviti keagamaan dan kebajikan. Segala macam bantuan dihulurkan oleh kerajaan kepada rumah-rumah ibadat melalui wakil-wakil rakyat masing-masing. Tidak pernah timbul apa-apa masalah melainkan setelah wujud gerombolan dajjal-dajal ini.

Kerajaan Pusat tidak pernah berhenti merancang dan menganjurkan pelbagai aktiviti kemasyarakatan dan kebajikan di masjid dan serta surau di seluruh negara bagi mengimarahkan rumah Allah sepanjang bulan Ramadan penuh berkat ini.

Amalan ini telah menjadi kewajipan kerajaan UMNO-BN selama ini bahawa sumbangan kepada golongan miskin dan memerlukan bantuan ketika ekonomi kian mencengkam ini adalah lebih penting dan melangkaui fahaman politik kepartian.

Kita percaya bahawa seluruh masyarakat Islam yang benar-benar ikhlas pada kepercayaan agamanya akan terus menggesa semua pihak supaya berhenti dari melakukan tindakan politik yang akhirnya akan memberi kesan negatif kepada kefahaman agama Islam itu sendiri.

CAUVINIST-RACIST DAP SEDANG BERGELAK KETAWA
MELIHAT KEBODOHAN UMAT ISLAM SPECIES TARBIYYAH PAS
MEMPOLITIKKAN AGAMANYA SENDIRI
MEMALUKAN AGAMANYA SENDIRI
HANYA KERANA DIHULUR SEKUPANG DUA
MEMBAIKI TANDAS SURAU

DENGAN SEKELIP MATA SAHAJA...
JASA BAKTI KERAJAAN YG MEMBINA SURAU ITU...
TERHAPUS SAMA SEKALI.

INILAH PERMAINAN POLITIK DAP
Semoga Allah selamatkan Agamanya

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...