Pengikut

Jumaat, 29 April 2011

Nurul Izzah halang orang ramai jangan percaya pelakon video itu adalah papanya. Ada orang lain menyerupai papa tapi guna pump untuk besarkan senjata sulit

...tolong jangan percaya...lelaki itu bakan papa...tolonglah

Nurul Izzah mengajak orang ramai supaya jangan percaya bahawa pelakon dalam video part 2 yang tersebar sekarang ini adalah Nuar Berahim. Itu adalah konspirasi. Ada seseorang yang menyerupai wajah papanya tetapi telah menggunakan pump untuk membesarkan senjata sulit.


Kelamkabut Ahli parlimen Lembah Pantai itu mengeluarkan kenyataan untuk menahan dan menghalang keyakinan orang ramai yang semakin bertambah percaya itulah papanya.

Tanpa memberikan apa-apa bukti untuk menafikan penglibatan Nuar berahim dalam video tersebut, Naib Presiden Parti Anak Beranak itu  hanya terus mengulangi skrip asal iaitu menuduh wujudnya konspirasi dan politik jahat, kotor dan jijik.

Anak Sulung Bekas Bandauan ini  juga kelihatan cuba mengutarakan konsep undang-undang, Islam dan undang-undang semulajadi dan berharap orang ramai menganggap penjenayah sebenar adalah penyebar video, bukan pelaku maksiat dalam video itu sendiri.

Nampaknya Nurul Izzah terpaksa melakukan apa yang terdaya kerana sudah tidak mampu menghalang persepsi orang ramai yang semakin merudum terhadap papa hebatnya.



Sumber: keadilandaily
KUALA LUMPUR: Naib Presiden KEADILAN, Nurul Izzah Anwar mengulangi ketegasan bahawa individu dalam rakaman video seks fitnah- bukan Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Sebaliknya beliau menyifatkan ia sebagai usaha jijik dan terdesak  Umno-Barisan Nasional untuk menghancurkan Pakatan Rakyat.
“Kami tidak akan tunduk ataupun takut dengan taktik sedemikian,” kata Nurul Izzah ketika mengulas sedutan kedua rakaman video fitnah yang ditayangkan di internet oleh bloger pro Umno-BN hari ini.
Nurul, yang juga Ahli Parlimen Lembah Pantai menegaskan bahawa beliau serta ahli keluarganya tetap berdiri teguh bersama Anwar dalam menolak fitnah jahat berkenaan.

Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...
tak caya ok,,,,suruh bapk u telanjang bersebelahan vedio yg kolopir nuar terjuntai ,then u ukor ,panjang dan ukuran takuk dah dlm vedio tak caya apa nk suruh bpk u buat tiger show ,,,buntut org habis ,,bini org tibai ,,u jika ada hrga diri berhenti jadi wkil bngsar,,,,,,,,,,,,,,malu , budak kencing cabang inilah bodohnya org bansar ikutkn kn hati nah ank peliwat tegar wakil u all,,,,,maruah bangsar
28 April 2011 2:44 AM
Padam

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Parti Anak Beranak tu kata semuanya konspirasi jahat. Sebenarnya bukan konspirasi tetapi papanya lah yang buat KONGKEKprasi jahat. Betul tak

Tanpa Nama berkata...

rasa bukan PAM lah, dia makan ubat, VIMAX dan ada banyak lagi kat pasaran USA tu, mesti nuar makan ubat tu, kan ke dia dok kat USA lama lepas keluar penjara. 4" jadi 6", 6" jadi 8" panjaaaaannnnnn oooooooo

Tanpa Nama berkata...

Konpom dia guna pump...semua gay suka guna pump utk besarkan dan oanjangkan shaft diorang..

Dlm komuniti gay, set pump adalah satukemestian.

Tanpa Nama berkata...

izzah,blk umah hang bongkarla ofis bpak hang ka,dlm keta kah,mesti papa lu ada pkai ubat baik punya.keisan izzah,mak doktor mata tp buta xnmpk tu anwar.kak wan nmpk chua soi lek kot..hukhuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...