Pengikut

Selasa, 17 Mei 2011

Nuar Berahim Pandikutty dah tamat...yang tinggal hanya haiwan berkaki dua

Nuar Berahim dah tamat
yang tinggal hanya haiwan berkaki dua

Nuar berahim dah TAMAT. Yang tinggal hanya haiwan politik berkaki dua yang diketuai oleh ustaz politik Nik Aziz dari negeri Kelantan Darul Naim alias serambi Mekah.

Keputusan mahkamah membuktikan segala hasil siasatan, keterangan, saksi dan bukti adalah sah untuk meneruskan pendakwaan.

 

Kini masanya Nuar membela diri. 

Persoalan samada dia mampu membela dirinya atau tidak, bukanlah perkara penting lagi. Rakyat sudah mendapat kesimpulan bahawa manusia yang bernama Nuar Berahim memang tidak diperlukan sebagai pemimpin.

Negara sudah dipimpin oleh 6 orang Perdana Menteri. Mereka berjaya memimpin negara kerana disokong oleh rakyat. Selama lebih 50 tahun Kerajaan Pilihan Rakyat memerintah dengan jayanya. Negara serta rakyat terus membangun dan menikmati kehidupan yang aman dan terus berkembang maju.

Cuma Nuar Berahim sahaja seorang sahaja yang terpaksa berhadapan dengan berbagai-bagai keaiban semata-mata untuk menjadi Perdana Menteri secara paksa.
Nuar Berahim memaksa rakyat dalam berbagai-bagai bentuk konspirasi yang diciptanya. Selain itu bersungguh-sungguh cuba menjatuhkan maruah dan nama baik pihak lain semata-mata untuk mencapai hasratnya.

Akhirnya dia sendiri yang tersungkur setelah soalat hajat dan doa massa dilakukan.

Nuar Berahim dah Tamat, yang tinggal hanyalah haiwan politik berkaki dua yang diketuai oleh Ustaz Politik Nik Aziz bin Nik Mat dan haiwan yang menjadi alat-alat konspirasi Nuar yang lain.


 Yang pasti, hasil kerja tangan Nuar Berahim, China DAP semakin berjaya menguasai kaum China untuk memusnahkan Perlembagan Persekutuan bagi digantikan dengan Perlembagaan Malaysian Malaysia seperti Singapura.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...