Pengikut

Rabu, 22 Disember 2010

FELDA Bukan Sekadar Batu Loncatan: Tolonglah Wahai Ahmad Maslan!

LIM Kit Siang DAP Berjaya Menghasut Peneroka FELDA

Pada 24 April 2010, dengan daya usaha ANAK Derhaka hasil persundalan PAS dan PKR dengan DAP, maka dengan penuh sombong dan besar diri, Lim Kit Siang DAP berdiri gagah di tanah FELDA menabur racun kebencian dan dadah khayal sehingga lupa daratan.

Lim Kit Siang berucap ringkas di Felda Sungai Tengi di hadapan penyokong Pas dan PKR dengan mengajak mereka membunuh UMNO. Alasan yang diberikan kepada para peneroka itu ialah UMNO telah menzalimi warga Felda dan menjadikan generasi kedua Felda sebagai buruh paksa. Ucapan Kit Siang disambut dengan laungan "Allahu Akbar".

Hari ini Kit Siang DAP tidak perlu lagi memasuki dan menjejalah Felda kerana hasil tarbiahnya telah berjaya meninggalkan benih-benih yang sentiasa disuburkan oleh PKR dan Pas. 

Wahai Ahmad Maslan, tolonglah...Felda bukan setakat batu loncatan politik sahaja. Felda diserang, dinafikan jasa baktinya kepada umat Islam. Rancanglah sesuatu yang terbaik untuk menangkis dakyah karut Gerombolan Pembangkang. Jangan layan, jangan menari ikut rentak yang dipalu oleh mereka.

Baca seterusnya:


juga di sini:

http://lintau-perak.-zaid-kalah-tapi-dap-menang-besar

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...