Pengikut

Ahad, 19 Disember 2010

Nuar Berahim Sibuk Roadshow, Najib Hanya Beri Senyuman

Foto ikhsan dari rakan blogger GAP - Najib Steady

Nuar Berahim Sibuk Roadshow, 
Najib Hanya Beri Senyuman

Wikileaks membuat pendedahan mengenai Nuar Berahim tentang kes liwatnya, Seluruh dunia sudah tahu hal sebenar tentang Nuar Berahim yang juga Ketua Gerombolan Pembangkang dalam Parlimen Malaysia. 

Sepatutnya Nuar Berahim menyaman Wikileaks atau akhbar Australia The Sun-Herald. Tetapi kerana matlamat politiknya, dia menyaman pihak lain yang tidak ada kena mengena.

Yang bestnya dia mulakan kembali kegemarannya. Menjelajah seluruh negara menggunakan isu Wikileaks sebagai tiketnya.

Orang ramai beranggapan Nuar Berahim akan mempertahankan dirinya dengan menafikan tuduhan liwat dan dalam masa yang sama bersumpah muhabalah sebagaimana yang telah dilakukan oleh mangsanya Tuan Haji Saiful Buhari.

Rupa-rupanya tidak. Nuar Berahim menjelajah negara dan menjaja semula kuih basi yang diciptanya bersama Raja Petra Kamarudin iaitu cerita altantuya. Nampak sangat hambatan sebenar yang menghantui Nuar Berahim ialah DS Najib.

Di hadapan pendengar yang masih terhibur dengan kelakar Nuar Berahim akan bertepuk tangan menyambut ucapannya yang sudah tidak memberi apa-apa erti kepadanya lagi.

Mengapa Nuar Berahim terus terusan mencalarkan imej DS Najib?
Apa kesalahan DS Najib kepadanya?
Apa kegagalan DS Najib semala ini sepanjang karier politiknya kepada rakyat Malaysia?

Nuar Berahim akan terus menyalak. Nuar Berahim akan terus menjadi alat DAP. Nuar Berahim akhirnya akan tersungkur di hujung jari pengundi yang semakin bijak dan berpandangan jauh. Nuar Berahim sedang ditertawakan oleh cauvinist-racist DAP yang berjaya memperalatkannya.

DS Najib hanya tersenyum melihat gelagat gila manusia yang bernama Nuar Berahim.

Negara dan Rakyat pelbagai kaum terus melihat jauh ke hadapan untuk masa depan yang lebih gemilang.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...