Pengikut

Ahad, 3 Oktober 2010

GALAS: Pas Mula Bakar Rakyat Hidup-hidup


Disebabkan tekanan perasaan takut yang amat sangat, Pas telah mula menunjukkan belangnya yang sebenar.

Dewan Pemuda Pas tidak mempunyai banyak pilihan. Sebaik sahaja berlaku kematian Che Hashim ADUN Galas, mereka terpaksa mengumpulkan pemuda-pemuda. Fikiran pemuda-pemuda kita ini akan dituba dan emosi mereka perlu dibakar. natijahnya supaya mereka melangkah ke Galas untuk membakar hidup-hidup pengundi di sana.

Sumber: Harakahdaily
Hazayani Zakaria   

MARANG, 2 Okt: Lebih 5,000 peserta Ijtima' Tarbawi Dewan Pemuda PAS peringkat kebangsaan menerima suntikan semangat daripada Presiden, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang dalam majlis perasmian malam tadi. baca seterusnya Harakahdaily

Dalam Ijtimak yang bersifat indoktrinasi politik ini, seperti biasa Abdul Hadi dan penceramah-penceramah politik yang lain menyeru dan mengingatkan pemuda supaya berjuang mengikut al-Quran dan mempunyai ciri-ciri sebagaimana yang dilakukan oleh nabi-nabi dan rasul-rasul terdahulu.

Juga diingatkan betapa pentingnya proses tarbiah untuk mendapat bimbingan dan panduan daripada wahyu Allah dalam al-Quran dan hadis untuk memenangi pilihanraya kecil DUN Galas.

Perjuangan ditafsirkan oleh Pas sebagai berani bertindak ganas. Sanggup melanggar perlembagaan dan undang-undang dan ditangkap polis.

Semangat pula ditafsirkan sebagai emosi yang meluap-luap yang didasarkan kepada rasa benci, permusuhan, biadap dan yakin untuk melakukan kerja-kerja khianat.

Cara perjuangan dengan semangat yang beginilah yang dianggap oleh Pas sebagai Hero Islam, pengikut Nabi Muhammad, pengamal ajarah wahyu dan jalan jihad yang berakhir dengan terbukanya pintu syurga untuk mereka.

Kita kasihan pemuda-pemuda yang tidak berdosa ini.

Selain itu, Ijtimak Tarbawi adalah salah satu daripada siri indoktrinasi Pas sebagaimana yang biasa mereka lakukan apabila mula terasa tertekan. Perasaan takut yang amat sangat mendorong mereka mencipta tajuk-tajuk indoktrinasi yang berwarna Islam yang boleh memukau peserta.

Mereka akan mentarbiyah peserta sehingga wujud kepercayaan seolah-olah Pas adalah Islam. Dengan ini peserta akan lupa bahawa Pas adalah sebuah parti yang gagal di Malaysia. Peserta akan lupa Pas adalah parti yang memperalatkan agama, membohongi bangsa Melayu, menipu bangsa China, India dan lain-lain. Peserta akan lupa bahawa parti Pas tidak mampu menjadikan negeri Kelantan sebagai contoh kepimpinan ulamak yang boleh dibanggakan. Peserta akan melupakan dosa besar politik Pas bersekongkonl dengan DAP yang racist lagi cauvinist.

Akhirnya matlamat Ijtimak Tarbiah hanyalah untuk menigkatkan kebencian kepada UMNO yang telah banyak berjasa kepada agama, bangsa dan negara.

Setelah melangkah keluar dari ijtimak itu, peserta-peserta telah bersedia untuk bertempur dengan polis, mengancam orang ramai, menghina pekerja-pekerja parti lain serta mengotori proses demokrasi dengan seribu satu macam pernagai di luar batas tamadun agama dan bangsa.

Pengundi Galas bersedialah menghadapi kedatangan ahli-ahli Gerombolan Pakatan Pembangkang yang berimamkan DAP dan bersahabat karib dengan Nuar Berahim yang sedang menghadapi dakwaan meliwat.

Berhat-hati adalah ajaran agama Islam, agama kita.

Baca pautan ini ada kaintan:
Indoktrinasi Menanam Kebencian Adalah Kaedah Komunis

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...